سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، عمل کردن به هشت صفت را به او الهام فرماید : چشمْ فروپوشیدن از محارم خدا، ترس از خداوند ـ جلّ ذِکرُه ـ، شرم، بردباری، شکیبایی، امانتداری، راستی و بخشندگی . [امام صادق علیه السلام]

از ندای جبرئیل تا میانمار 2012 میلادی

دو سال پیش وقتی در نماز عید سعید فطر بخاطر سیل زدگان پاکستانی، بغض گلویت را فشرد و مسئله پاکستان را در آن زمان فوری ترین مسئله جهان اسلام عنوان کردی، با بغض تو من سیلابی از  اشک ریختم از اینکه تو بغض کردی و از اینکه میلیون ها مردم محروم پاکستان در وضعیت نابسامانی بودند و من غیر از اندکی کمک مالی کاری نمی توانستم بکنم... شاید بیشتر می خواستم کاری بکنم تا تو را خوشحال کرده باشم... تو را که می دانم قلبت برای اسلام عزیز و مسلمانان می­تپد و فقط خدا می داند که در دلت چه می گذرد وقتی خبر ناگواری از وضعیت مسلمانان می­شنوی؟

و حالا...

فاجعه بهت آور و قتل عام فجیع و نسل کشی هدفمند هزاران نفر مسلمان بی دفاع میانمار و آوارگی ده ها هزار نفر از این ستمدیدگان در سایه سکوت ننگین و معنا دار مجامع بین المللی و داعیه داران حقوق بشر نه فقط قلب تو را آزرده که ما نیز از شنیدن این خبر در بهت و حیرت و البته غمی غریب فرو رفته­ایم.  

آهای کشورهای مسلمان چرا سکوت می­کنید؟

 مسلمانان مالزی، مسلمانان اندونزی، مسلمانان سعودی، مسلمانان پاکستانی، مسلمانان بحرینی، مسلمانان یمنی و میلیون ها میلیون مسلمان دیگر در اقصی نقاط عالم شما را چه شده است که هر ظلمی بر مسلمان دیگر را تاب آورده و در سکوتی سنگین فرو رفته اید....بپاخیزید تا به یاری خداوند حق بر باطل پیروز شود.

 بپاخیزید به امید ظهور منجی هستی در این اوضاع نابسامان و کثافت بار جهان ...

چرا در خفقان دولت­هایتان فرو رفته اید؟

چرا برای کمک به آوارگان و ستمدیدگان هم کیشتان هیچ تلاشی نمی­کنید؟

آهای دولت­ های استعمارگر و خبیث چرا حرفی از حقوق بشر نمی زنید؟

چرا برای یهودیان، واقعه دروغین هولوکاست را به راه می اندازید و حالا که هر روز و در هرنقطه ای از این عالم نسل مسلمانان بخصوص شیعیان را بر می اندازند، سکوت خفقان بار کرده اید و حرفی از نسل کشی نمی زنید؟

و حالا... یعنی سال 1391شمسی و 2012 میلادی در حالی که 1433 سال از هجرت نبی مکرم ص می گذرد، هنوز ظلم به اسلام و مسلمانان وجود دارد. هنوز هجمه های نفرت و کینه به مسلمانان وجود دارد. تاریخ لحظات سیاه،سنگین و بغض آلودی که سنگ به پیشانی نبی مکرم (ص) زدند، شمشیر بر سر مبارک علی (ع) زدند، امامی را با زهر مسموم کردند و سر امام دیگری را بر بالای نیزه بردند را حفظ کرده است. و امروز ظلمی دیگر از سویی دیگر از جهان بر مسلمان ها وارد می شود. مسلمان کشی کار همیشه طاغوت بوده اما ما که مسلمان هستیم نباید ساکت بنشینیم تا کفر هر چه خواست با ما بکند و ما همچنان سر در گریبان خود فروکرده و از هر خبری بی خبر باشیم

جنایت علیه بشریت توسط ما محکوم است و مثل همیشه برحسب وظیفه انسانی و دینی خود ندای استغاثه و استمداد غریبانه آنان را لبیک گفته و آماده، گوش به فرمان رهبر شجاع و فرزانه هستیم. 

...

رهبرم، رهبر عزیزتر از جانم، گوش به فرمانیم....

 


91/5/4::: 4:23 ع
نظر()