سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

دلی که دلتنگ مدینه است

 

چند روزی است دلم هوای مدینه کرده، چند روزی است وقتی گنبد سبز حرم حضرت رسول (ص) رو می بینم بیشتر دلم هوای مدینه می کنه. خیلی دلم می خواد با برترین مخلوق خدا و بهترین انسان ها درد دل کنم. وقتی اومد با اومدنش پایه های ظلم و استبداد و جاهلیت رو فرو ریخت و وقتی رفت با رفتنش غربت اهل بیت (علیهم السلام) شروع شد، اگر چه خودش هم غریب بود. اون مردی بود که همه ی صفات الهی رو در خودش متجلی کرده بود، او سرآمد همه ی انبیا بود، او عصاره ی آفرینش بود. پس بیخود نیست دلم هواش رو کرده و با دیدن حرم زیبا و آرام بخشش می خوام به طرفش پرواز کنم. او کسی نیست جز محمد امین، رسول گرامی اسلام (ص).

توی یه کتابی خصیصه های اخلاقی حضرت رو می خوندم، خیلی حیرت آور و زیبا بود. هنگام رضایت و شادی، رخساره ی شریفش مثل آیینه ای می درخشه و وقتی می خنده ، دندانهاش مثل تگرگ نمودارند، اما خیلی زود زیر لبهاش پنهان می شن. وقت راه رفتن، محکم و آهسته گام بر می داره . نگاه او بیشتر اوقات به زمینه تا به آسمون و اگه بخواد به طرف جلو یا پشت سر خود نگاه کنه ، با همه ی بدنش بر می گرده. با غرور روی زمین خدا راه نمی ره . به همه سلام می کنه و در سلام کردن پیشی می گیره، به بچه ها خیلی علاقه داره تا حدی که یه روزی که مسجد می رفت، بچه­ها ازش خواستن باهاشون بازی کنه ، اونم از اونجایی که خیلی دوستشون داشت ، قبول کرد و مشغول بازی با بچه ها شد. به هیچ کس خیره خیره نگاه نمی کنه و با هر کسی روبرو می شه بشاش و خوش برخورده . به خاطر همین می گن از خدا بخواید تا خلقتون ، خلق محمدی باشه. دیروز روز تولدش بود و انگار عطرش همه ی فضا رو معطر کرده بود ، دیروز انگار همه خلقشون خلق محمدی شده بود، دیروز انگار همه می خواستن زودتر به هم سلام کنن، زودتر به هم عید تبریک بگن، و زودتر همدیگرو در آغوش بگیرن. بله، دیروز هفدهم ربیع الاول بود . 1440 سال پیش در چنین روزی او به دنیا اومد. او که به فرموده خداوند متعال رحمه للعالمینه و وجودش مایه برکت و رحمت همه ی زمینیان قرار داده شده .

می خوام بگم یا رسول الله (ص) درسته وقت نبوت شما جاهلیت بیداد می کرد، ولی الان هم فرق چندانی با اون موقع نداره . آدما به ظاهر عاقل شدن ولی باز هم انسانیت رو فراموش می کنن. باز هم همدیگر رو آزار می دن ، باز هم به وجود همدیگه احترام نمی ذارن . باز هم اونایی که حس می کنن قدرت دارن زندگی رو برای اونایی که مظلوم هستن و هیچ کس رو غیر از خدا ندارن تلخ و سخت می کنن. به بچه ها و زن ها رحم نمی کنن و تا جایی که می تونن به هر کسی که توانش رو دارن آزار می رسونن. یا محمد که صلوات بر تو و بر همه ی خاندانت باد، از خدا بخواه که منجی ما نیز ظهور کنه و با ظهورش بار دیگه چون جد بزرگوارش عدالت رو بر پا کنه و زندگی را به طعم ضعیفان شیرین کنه . ما به این ظهور امید داریم و مطمئن هستیم، پروردگاری که رحمه للعالمین رو می آفرینه ، خودش ارحم الراحمینه و حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف خیلی زود خواهد آمد.

الهی حاجات ما را برآورده به خیر بفرما

به امید صبح ظهور

 

 


87/12/26::: 2:35 ع
نظر()